Monday, February 15, 2010

Cuti ++ Makan2

Cuti dan makan-makan......itulah aktiviti aku spanjang cuti ni.
Dari Sabtu hinggala Isnin, makan nasi minyak.
Senak prut o.....mkan nasi minyak hari2.Tapi jemputan wajib dipenuhi.....

Lauk sedap2 tp prut aku blh trima diisi utk umah pertama je.
sampai umah kedua aku teman hubby n kenek2 ni mkn je.
Amik bau je boleh.Musykil gak adakah perut ku semakin mengecil heheheheh.....
Ni berkat pemakaian beautiful & minum air bio-aura setiap hari kot....
Cam wat iklan plak tp mmg betul.Sebab benda ni berdasarkan testimoni yang dah terbukti...

Berbalik kepada aktiviti cuti ku tadi, banyak umah kenduri bermakna berbagai la 'goddies' yang aku dapat.......
Tu yang sronok g umah org kawin ni.
Pastu bila tgk orang bersanding........teringat time aku bersanding dulu.
Syok plak rasa cam nak rewind je balik masa tu hehehhhe.

Entry ni smlm nak 'dientrykn' tp lupa plak.
Tengah syok2 tuan putri tu kacau....konon2 nak sambung lupa plak.
Bukan lupa pun sebenarnya, tp bila huruf 'M' dah beraja dan bertahkta di hati.................
memang selamat la........Kira aci la yek

No comments:

Post a Comment